De eerste indrukken van Jordanië - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Jolanda Koopman - WaarBenJij.nu De eerste indrukken van Jordanië - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Jolanda Koopman - WaarBenJij.nu

De eerste indrukken van Jordanië

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 April 2012 | Jordanië, Amman

Poeh, poeh, wat gaat de tijd toch snel! De eerste week is al weer voorbij! En al zoveel gezien en gedaan! Eerst natuurlijk met pama naar de ouders van Fadi. Fijn dat onze ouders elkaar nu eindelijk ontmoeten! Natuurlijk lunchen we met de hele familie Helalat! Daarna een klein rondje Wadi Musa.De foto's en filmpjes vertellen het verhaal!
En woensdag, in onze oude, mooie, bordeauxrode (en nog wat schouderklopjes vragende) Mercedes uit 1971, via Wadi Araba naar de Dode zee, waar we heerlijk gedobberd hebben. Daarna door naar Madaba, het mozaiek in de kerk bekeken. Vervolgens op weg naar Amman, waarbij we niet ver konden kijken door al het stof dat door de harde wind in de lucht hing. De volgende dag naar Jerash, de oude Romeinse stad ten Noorden van Amman. En de laatste dag in Amman naar de citadel op jebel Amman en via de 2e hands markt bij Abdali Station weer terug naar Wadi Musa.
Wat een indrukken! Wat een heerlijke dagen!
En nu bereiden we ons voor op de wandeltocht die maandag gaat beginnen!!

• 22 April 2012 - 08:57

Gerben:

Prachtige foto's. Zou er wel even bij willen zijn. Het is hier in Groningen koud en regenachtig, dus heel veel verschil met jullie omgeving.
    Veel reisplezier verder en ik kijk uit naar de volgende reisverslagen.
    vr.gr. Gerben

• 22 April 2012 - 09:08

Peter En Maria:

Leuk om jullie indrukken mee te kunne beleven!
    Wij wensen jullie veel plezier bij jullie wandeltocht en zij al benieuwd naar jullie volgende reidverslag!
    Groetjes,
    Peter en Maria

• 22 April 2012 - 12:18

Jade:

Lieve opa, oma en Jolanda, wat een mooie foto's. Erg leuk om te zien waar jullie precies zijn. Mijn verjaardag was heel erg leuk. Ik mocht zelf aan een draaischijf een vaasje maken. Heel leuk om te doen. We hebben allemaal mooie dingen gemaakt. Ik heb ook veel kado's gekregen. Hier is het koud, niet lekker. Wij willen ook wel zulk lekker weer. Dikke kus Jade

• 23 April 2012 - 07:06

Rodrigo:

Mooie beelden, Jolanda! Leuk om jullie avonturen op deze manier te volgen. Heel veel plezier nog!

• 23 April 2012 - 11:33

Rinske & Ed:

Hoi Jolanda, wat een mooie en inmiddels voor ons veelal herkenbare beelden!
    We wensen jou, Fadi en wederzijdse ouders een fijn vervolg van jullie reis door Jordanië.
    Hartelijke groet

• 23 April 2012 - 17:26

Wendy:

Hi Jo,

Ben je alweer in Jordanië, wat je zegt tijd vliegt! Het ziet in ieder geval heerlijk uit, geniet er van! Als je thuis bent moeten we maar weer snel afspreken kan ik alle verhalen live horen. Hier ook veel nieuws, we hebben o.a. een huis gekocht, dus wij zijn ook aan het (ver)bouwen :-)) Veel liefs xw

• 27 April 2012 - 14:11

Annie En Wienold:

Wat leuk dat we via de mooie foto's jullie reis kunnen volgen !
    Heel veel plezier bij jullie wandeltocht en maak maar weer veel mooie plaatjes dan kunnen wij weer meegenieten !
    Groeten Annie en Wienold

• 29 April 2012 - 10:06

Klaas En Elly:

genoten van jullie mooie foto's. wensen jullie nog heel veel (reis)plezier en een goede thuisreis.

groeten,
    klaas en elly

• 03 Augustus 2012 - 11:14

Discover Jordan Tours:

Ook nieuwsgierig geworden naar dit fascinerende en meest veilige land van het Midden-Oosten? Het gedreven, internationaal georienteerde team van Discover Jordan staat voor u klaar om u een onvergetelijke reis te bezorgen die volledig aangepast kan worden aan al uw wensen. Kamperen in de Wadi Rum woestijn met de oorspronkelijke bewoners de bedoeienen, je laten overdonderen door de pracht van Petra of duiken in de Rode Zee? Geen probleem: www.discoverjordan.com of Discover Jordan Tours op facebook!